Softtech Yetenek Kuşağı

Kerem Hallaç
2 min readJul 6, 2018

--

Merhaba,

Medium’da yazmak isteği içimde uzun süredir hep vardı. Üniversite’de öğrendiğim teknik bilgiler, etkinliklerden sonraki düşüncelerim gibi konuları kendi blog sayfamda paylaşıyordum. Medium’da ilk yazımı ise güzel bir haber vererek yapmak istedim 😃.

Mart ayında arkadaşımın paylaştığı bir gönderide “Softtech Yetenek Kuşağı” diye bir link ile karşılaştım. Hemen açıp incelemeye başladım, kendisine sordum ve kendime “Neden olmasın ki?” dedim :). Başvurular 16 Mart günü başladığında hemen başvurumu yaptım. Sürecin nasıl ilerlediği ile ilgili bilgiler şu şekilde.

Daha sonra sabırsızlıkla beklediğim mail gelmişti 🎉. Mülakatlar için Kolektif House’a çağırıldım. Orada birçok yeni arkadaşla ve yeni fikirlerle tanıştım. Sürecin ilerlemesi ve bizi orada karşılamalarından dolayı herkese teşekkür ediyorum.

Vee artık Softtechli oldummm 👏🏿🎉👏🏿🎉👏🏿🎉

İlk gün birçok insanla tanıştım. Hepsinin ilgilendiği farklı alanlar farklı konular vardı. Birbirimizle fikir alışverişinde bulunarak ilgi alanlarımızı paylaştık. İçinde olduğum sektörün en iyi bulduğum yanlarından birisi; “Tanıştığım her yeni insanda farklı bir bakış açısı keşfediyor olmamız”.

İlk günden hangi konuları tartışıyoruz acaba 😂

Herkesin böyle güzel heyecanlar ve tecrübeler edinmesini dilerim. İnsana farklı bakış açıları kazandırıyor. Üniversite’deki öğrencilik zamanlarında kendisini okulla sınırlandırmayıp sürekli bir gelişimin içinde tutmanın çok önemli olduğunu hergün yeniden anlıyorum.

Hayatta daima güzel haberler verecek anlarınızın olması dileğimle 🙌

--

--